hati merindu

saat ini hampir genap seminggu kau pergi.. tanpa pesan kau menghilang, tanpa khabar di mana kau berada sekarang..


tidak kah kau tahu betapa hati ini sakit merindu??? bila malam aku terkenang-kenang kan kau, setiap saat memori kau dan aku menjadi penghibur lara.. meski pun kau sudah tiada, tapi kenanganmu masih di sini..


betapa aku kini rapuh tanpamu, hidup ku tak seindah selalu..hari-hariku pudar,, jiwaku sakit setiap kali mengenangkan pemergianmu..


aku tahu sukar untuk kau mengerti kesakitan ini, kedukaan hati ini.. sementelah saat kau masih ada di sini pun aku sering mengabaikan mu, tidak peduli akan perasaan mu, hanya Tuhan yang tahu betapa sesalnya jiwa ini, betapa aku menginginkan waktu dapat diputarkan kembali.. agar aku berpeluang untuk lebih mengasihimu, menunjukkan kasihku padamu, menjaga mu dengan sepenuh perhatian.. agar kau tahu, betapa kau terlalu penting dalam hidup ini, betapa tanpa kau di sisi aku tak mampu berfungsi dengan normal..betapa sunyinya hidup aku sekarang..betapa kosongnya hari-hariku...betapa pudarnya hidupku....

jika kau mampu mendengar luahan ini,,, pulanglah..pulanglah ke pangkuan ku semula..... kerna sesungguhnya hati kering ini merindumu bagai nak mati....



wahai kodak M863 ku.....hukhuk.....

8 Responses
  1. Danial Razak Says:

    apa kata beli dslr....
    lariiiiii..=)


  2. iman Says:

    ahaa!! lau incik danial bule sponsor skrg gak saye g bili!! lalalala~~


  3. mi2omar Says:

    lolot, sabar lolot...
    guna jela camera fon ko.
    t jpa sem depan ko beli dslr 8 bijik past bg aku sebijik..ak xnk byk..sebijik jeee..=p


  4. iman Says:

    haha, kamera fon pon da ke laot, sob2..

    nak bayo yg sebijik pon da teketaq hiromi oii, haha


  5. xpla. lot.. sabo j yek..
    huhu.. (npe ayt ak baek sgt nih)... ohh tidak..


  6. iman Says:

    eiii..ntah ko, x ley trime haku, huhu..


  7. QasehQeen Says:

    lot,aku mcm pnh nmpk la camera tuh!
    tapi ktne ek??hurmmmm...


  8. iman Says:

    huh? bile ko nampak? hahaa xde rezeki la kin..x meant to be kat aq kodak neh..huhu


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...