Alhamdulillah

alhamdulillah, akhernye presentation histopatho dan epidemiology dah selesaii, kurang sket beban kat kepale, alhamdulillah Allah permudahkan urusan presentation hari ni, oh and aku pon bejaye gak mengompletekan report ento aku, selepas bejage hingge ke subuh pagi tadi, aww bangge mak, tapi yang herannye tadi aku tak delah rase ngantok sangat, biase2 jewk, memang betol la, nabi sendiri kate, tak elok tido lame2 neh, otak jadik lembap, kan kan terbukti kan

seperti yg sume da sedia maklum gak, next week study week la pulak, jujur aku cakap, satu patah harem nota pon aku tak revise lagi, dengan nota berserabot tak susun,celah mane jewk aku campak dalam bilik. jap tadi aq baru je retrieve balek nota warga emas dari bawah tikar (hakhak errr aku memang dujane, aku tawuu) hehe tak senonoh kan kan, anak dare kau, dah tu bangge plak tu cecite kat blog, ahaaa rilek derr, kite idup neh x usah jadik hipokrit, lau kite serabai, kite kene ngaku kite serabai (contoh je! aku bukan nak kate aku serabai tau!!!!) pedulikan ape orang laen nak pike, hehehe

errr, asal mata aku makin nak layu ni?? tidaakkk kesan mempandakan diri da datang! oke la, sebab aku sayang bodi, so aku tepakse la berenti di sini...k2, pens off (err senanye aku da x derk idea nak membebel hape, zzzzzzzzzzzz)

4 Responses
  1. QasehQeen Says:

    terbaek lah lilot~!
    hehe ;D


  2. Iman Says:

    kiiinnnn....!!!!!!! hahaha kamo sehat?? ( xley bla bebual kat cni) XD


  3. QasehQeen Says:

    alhamdulillah,sehat...
    bagaimana pula kamu disana??
    sudah lama rasanya tidak ketemu~
    haha (erk,bajet ayat karangan surat tak rasmi)..=.=


  4. Iman Says:

    haha, cannot go..
    aq pon sehat2 jewk, busan lar hm da xderk, da xley kutuk incik lecturer da, wahahahahhhhhh
    (gle busuk ati aq, sob2)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...