emosi berbaurr

tadi first session nye histopatho nye presentation, perghhh wa cakap luu, cam viva wehh, aq yang jadik penuntun pown ketaq lutot, lagi la org yg present..camna la ari kamis nanty, da la lecturer maen pick je sape2 yang die suke untuk present, seriau aih, aq x kesah pon kalau ditakdirkan kene present, cume preparation tu jela, sumenye nak kene tip top, explanation lam buku weathers tu patotnye aq da kene apal, tapi masalahnya susah oo nak paham histopath neh, lagi la nak explain kat orang, normal histo pon aku ke laot, histopatho?? errr, ke lembah kehinaan agaknyer -.-

aaaa camna ni... aaaa camna wehh?? hahaha, padan kan gan muka cumil aku, time lab memaen, time lecture berangan, hah amik ko, dan dan nak present ni baru ko nak kelam kabut, alemak aiii, cuak cuak cuak..

huhu...dengan dukacitanya nak beritau...kesayangan aku..buah hati aku..pengarang jantung aku..cinta hati aku...alias kodak M863 aku..telah selamat hilang dari pandangan aku, nampaknya untuk selama-lamanya...salah aku, cuai sangat..entah amende yg penting sangat aq pikiaq sampai mende kecik camni pon x mampu nak jage..hari tu time hilang tak sempat nak sedeh sangat, sebab otak sibuk pike pasal program, la ni da balek sini, tengok membe laen amik gambo, tengok slide presentation histopatho, teringat kat dalam tu ade gambo slide untuk report lab patho, wat report ento, teringat dalam tu de gambo lalat, nyamuk, ular segala bagai...ya Allah... rase macam ilang anak...sedeynyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...