hidup yang sengal

baru-baru ni aku addicted dengan satu lagu yang sangat best sampai mp3 tak lekang dari telinga aku,,, err..hampir 24/7? haha sejuta kemaapan aku pohonkan kepada rakan-rakan di sekeliling kerana ketoyaan dan ketaklayanan dan kemalasan berbual dengan anda due tige lapan menjak neh. bukan aku sengaje! salah anda juge ye, kerna frekuensi suara anda2 semua neh yang tak cukup kuat mengatasi kekuatan bunyi 80 desibel mp3 aku, wahahahah! (nota kaki : kena kurangkan volume untuk elakkan anak-anak ngan laki aku merana sebab mak dorang pekak muda)

anyway, before neh memang bukan habit aku la denga mp3 time lecture, tapi sejak aku discover lagu neh aku tepakse pasang mp3 gak time lecture, sebab lau seminit tak denga rase cam bule jadi gile..(ye, aku memang da tahap kronik skang) oo lupe lak nak bitau lagu ape, haa lagu ni la, yg ketika ini, saat ini, sedang berkumandang dengan menjengkelkannya di laptop korang. 2AM - i did wrong! lame da lagu neh kuo,tahun 2010 agi, tapi disebabkan keignorant tahap keterlaluan aku, cuma baru-baru ni baru aku tawu lagu ni wujud. lol. sebelum aku jumpe lagu ni, cume ade dua je lagu yang pernah aku wat aku tak betol camni, big bang haru haru ngan ss501 because im stupid. same gak dulu, time baru-baru suke memang setiap masa je nak ulang2 dengar, time mandi jela tak dengar sebab tatau nak letak mp3 katne ( erkkk??) tapi lame2 sebab da slalu sangat dengar jadik boring la, biasenye dalam 2 minggu camtu kowt baru ketagihan pada lagu2 neh bule ilang. so, kepada member2 yang aku sayangi : please bear with me for another 2 weeks at most oke! huahuaha

yang body six packs tu name ye seulong, err err, ye bakal laki nomo due aku pas kim hyun joong, uuu


oke, da alang2 berblog neh aku nak cite sket la pasal idup aku yang sangat membosankan neh, err lebih kepada untuk tujuan recording (bukan recording wat album taw!!) supaya pada tarikh ni doblas taun akan datang aku bule berase malu dan gelak guling2 bile membace balek entry yang sengal-sengal bahase neh.
*semalam 1/3 2011, menyaksikan slide2 yang group kami buat untuk lab histopathology telah direject dengan penuh sadis dan tanpa kasihan oleh lecturer kami. haha, hyperbola je, takdela kejam pon, cume bile dr cakap, "slide kamu ni semuanya ni da okey sangat ni, cuma slack kat staining ni, kenapa pudar sangat2?? ade yang saye nak kene tengok betol2 sebab memang susah nak nampak ape2, yang okay cuma satu ni jela"
dr pon sain la kat SATU slide (kitorang dikehendaki menyediakan 6 slide terbaek untuk presentation) yang die approve tu. aku pon teros menanges teresak-esak bila mendengarkan ini (err dalam hati la, haha)..

slide camneh la yg kitorang kene wat, bukannye slide power point oke!

kitorang dapat hasil camni lebey kurang, cume bayangkan mende ni kene klorox, aa camtu la yg kitorang nampak, pudar bai! hahah


maka lepas tu legasi group 6 histopath pown membawa diri ke tempat asal kitorang yakni di lab paleng ujung dan suram nun di hujung mpg2d itu..lepas tu kitorang pon membincangkan la strategi untuk buat slide baru yang tip top hari jumaat nanti kol 9, dalam mase yang same, due tige kucing berlari orang member lagi pegi anta balik slide yang kitorang belum tunjuk lagi untuk dr tengok. aku mase tu dalam ati da pike takde harapan la kot slide2 yang balance ni dr nak approve, kalau yang laen pon kene reject yang ini lagi la, bisikku dalam hatiku.

so, untuk bunuh mase dan meredakan kekecewaan yang menyesakkan ni (hyperbola kuase lapan) kami pon discuss la pasal presentation histopath yang lagi satu tuh, nga sedap2 gelakkan kak su sebab die kene compilekan sume keje, tetibe angel turun dari langit (sila bayangkan ada cahaya bersinar-sinar atas kepala anda,, dan ade angel terbang turun dari awan sambil tersenyum jelita) dan membawa bersama die slide, bukan satu, bukan due, tapi TIGA slide yang telah diapprove oleh dr juwaini yang anggun tu. kalau angel ni bukan kaper da lame aku pelok ciom ye, siyess (err aku bukan racist oke, haha)


jadi, kesimpulannye jumaat nanti tinggal nak kene buat lagi dua slide je, and luckily, yang kene buat bukan aku (sebab da ade orang yg volunteer nak uat, hakhak, ye, aku pemalas, de masalah?? haha) dan ini bermaknaaa aku bule balek rumah AWAL pagi tuhhhh!! yippiee!! sebulan der tak balek, mak aku da rindu separoh mati kat anak ye yg cumil neh taww! ahaks  ^^,

k la, nak g membute lu, as salamm!!
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...