......

"mak kate tak payah pikir pasal orang lain. tak payah kisah ape orang lain nak pikir pasal kite. mak kate kite tak boleh nak puaskan semua orang. betul mak cakap. hati orang ni lain-lain. kat luar mungkin dia senyum tapi kite tak tau dalam hati die macam mana. mak kate manusia lahir semulajadi memang pentingkan diri. manusia punya perbuatan semua bersebab. sayang, benci, kesian, marah manusia semua bersebab. mak kate jangan susah hati lagi. tak berbaloi serabutkan kepala, susahkan diri nak jaga hati orang yang tak pandai nak hargai kite. mak kate Allah ade dengan adik, mak ade dengan adik, jadi jangan risau-risau lagi. "
                                                                                                                     (28/2/11  6.38 pm)



saya percaya cakap mak saya..



3 Responses
  1. All ur mom said are true....Allah is always by yourside.... Hidup Ini Indah Andai Kerana ALLAH....hehehe...
    Lot, kalo ko ade ape2 mslh yg perlu d luahkn, aku sudi meminjamkan bahu aku tuk ko menangis..aku sudi pinjam kan telinga aku tuk mendgr segala luahan hati ko.. tp 1 je kelemahan aku, aku x pndi berkata2..
    Maafkan aku lot seandainya aku bukan lah sorg kawan yg terbaik buatmu namun aku akn berusaha utk menjadi shbt dunia dan akhirat mu.... Kdg2 kita rasa diri tidak dihargai namun percaya lah Allah pasti akn hargai segala usaha kita...Face it with smile... (^_^)

    p/s: pnjg plak kumen aku...hahaha...sori ye..love u so much....


  2. mi2omar Says:

    lolot cumel, aku syg ko. dont wori be hepi. walaupun aku x penah ckp dari hati ke hati dgn ko, tp aku tahu ko sgt baik. aku ckp ikhlas, aku tak penah jumpa orang sebaik ko.sebab ko cuma sorang je kt dunia ni.sb ko adalah ko..


  3. iman Says:

    time kaseh...tengs...syukran...huhuu..tak tekata... ;D


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...