dungun...kenangan terindah =)

As Salam.
hello there! remember my previous post about not wanting to go to terengganu for opkim?? (scroll down to read) well, lets just scratch that, because you know what? dungun RAWKSS maann!! lol


percaya tak percaya, before pergi memang la aku rase seriau gak, yela sebab aku ni agak lacking siket bab2 bersosial dan menjalinkan hubungan dengan orang2 dewasa neh, tapi Alhamdulillah sesangat, family angkat yang mengangkat aku ni memang superb baik gile aahh!!  walaupun mereka ni dari golongan yang agak kurang berkemampuan, tapi SERIOUSLY!! sangat kaya dengan budi pekerti yang mulia. aku rase macam tengok movie je bile tengok hubungan sesama diorang neh, terlalu lalu rapat! sangat2 bahagia! terlalu menyayangi antara satu sama laen! hormat and sayang gile kat mak and adek beradek dorang ( mak angkat aku ni ibu tunggal) and sangat mesra! aku ingat zaman moden ni tak de lagi situasi macam ni, tapi serius wujud lagi kat dungun! paling terharu bila kitorang nak balek, kene angkut barang2 dan beg yang berkilo-kilo, disebabkan family angkat aku ni tak de kereta, sanggup mereka berulang alik antarkan barang kitorang yang berat ni naek moto, memang terharu sangat-sangat....


so one thing for sure, memang aku tak menyesal la pegi opkim kali neh, tak kesah la study ke laot ke, or kerja sebagai exco pameran dan perkhidmatan neh nyares buat aku gile ke, semua tu tak penting sangat sebab aku dapat rasa kasih sayang yang benar2 suci dan tulus dari keluarga mak angkat aku puan norehan. walaupun aku ni orang asing, tapi kasih sayang yang mereka beri lebih banyak dari sesetengah family kat luar sana dapat beri kat anak2 depa.


----->> DUNGUN WAS ABSOLUTELY A FAIRYTALE.....  =)


oh by the way kat sana tak sempat sangat nak amik pic, setiap masa ke hulu ke hilir, tapi rase bezz sesangat sebab dapat men ombak kat pantai, walopon ombak die tinggi gile, (kalau mak kandung aku tau memang kene gulai laa, haha)
inila dia family saye, kanan sekali mak saya, pn norehan, belakang mak kak imah, depan aiman kesayangan saye, belakang saye partner anak angkat, solehah dak forensik yg gile..hehe

aiman yang baru lepas kene trim rambut..

time sukan rakyat, kitorang menang nombo 3 boling kelapa wess, err aku syak ade konspirasi di sebalik kemenangan ni, sebab x pernah kene pon kot kelapa ngan pin botol tu, ngahaha

gumbira meraikan kemenangan yang tak sepatutnyaa, haha


tak perlu dslr segala bagai, yang penting teknik myhatiku! teknik! hakhak

bengkel fotografi bersama myhatiku...

ni je pic klinikal yang sempat amek, pastu aku ke hulu hilir lagi wat kije, sob2..

first time nengok lembu kene semelih!! ngeriii

nak kesian kat lembu, tp x leh, nanti x ley mentekedarah daging die plak malam kang, haha

saye sayang aiman saye!! sob2..

aiman yang baik, comel, periang, kiut, hyper....huhu

petang tu aku kidnap syu, ajak pegi pantai, ko tak nyesal kan syu ekot aku? haha

solehah yang gilew dan aiman tak kesah..=)

err..hahaha

kak imah and solehah!

tak sempat nak edit, anyway super like ngan pic neh, weee

kan da kate, tak perlu dslr segala bagai neh, haha

err.. err.. hahaha

gamba terakhir sebelom bertolak balekk..hukhuk syahdu gile suasana time tuu, rase tanak balek pon aderr...
yg duduk tu along ngan daus....(daus cium pipi aku bile aku nak balekkkkk ohmaigoddddddddd)





ALL IN ALL..
MEMORI YANG AKU CIPTA KAT DUNGUN NI MEMANG TAKKAN DAPAT CARIK KAT TEMPAT LAIN LA...
HUU.. AKU DOAKAN KELUARGA BAHAGIA MAK AKAN KEKAL BAHAGIA SELAMANYA DAN SEMOGA ALLAH MURAHKAN REZEKI MEREKA DAN PERMUDAHKAN URUSAN MEREKA DALAM SEGALA HAL...AMEEN

SAYA SAYANG KAMU SEMUA! =D

p/s : malam tu time on the way balek kl dalam bas, along (abang yg paling sulung) mesej aku : "salam, aiman menangis teringatkan akak dia.."
esoknya kak imah pulak mesej : " family sume sehat, tapi ade sorang ni jela demam rindu menangis2 tak tido semalam, tak tau nak pujuk macam mane.."
aaa...serius cakap memang menitis ayer mate aku bace mesej ni..aiman, InsyaAllah kalau ade rezeki akak datang lagi.......=( jangan sedih dik...sob2..
4 Responses
  1. myhatiku Says:

    woo..lilot suke gamba aiman lepas trim rambut tu..aha..
    suke la tgk gamba dpt hamper..muke riang gumbira..btol2..tak perlu dslr bagai..teknik tu penting..mekasih bg ikha bengkel free..aha..best2=)


  2. wah..bestnya korang!!!!!...hehehe..lilot dh ade buah hati..!!! hehehehe....aiman x kisah...hehehehe
    p/s: segala penat lelah mu sblm program nie brlangsung akhirnya berakhir dgn kasih syg serta kemesraan dan keseronokan d Dungun...congratz dear!!!!....love u...


  3. koreangulrz Says:

    lot..mcm best je..
    rugi x join... hehhe..


  4. syamimi omar Says:

    lot aku termenangis baca kisah nie..aiman x kisah


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...