outing yang berjaya


semalam aku pergi bersuka ria ngan memembe..haha well truth be told, walaupun outing kali neh mengabihkan duwet aku dengan sangat banyak sekali, tapi aku puas ati! yay! pernah tak korang rase bile balek je dari pigi shopping mane2 rasa gumbira and puas ati yang amat?pernah kan? pernah kan? well, itula yang aku rase sekarang! itu kerana aku telah berjaya mendapatkan dua benda ini ! --->





















aa bahagienye! hakhak memang lame da aku nakkan due bende ni, tapi taknah sempat nak carik, akhirnya semalam tercapai gak impian murni aku, thanx a million kat rab ngan wanot sebab sudi teman g mph smalam, hee..

oh and plus, berbaloi baloi la nengok the green hornet semalam, best gile aah citer tu, kelaka nak mati! tak kesah la rm20 terbang sebab tengok 3D, or movie start lambat sebab technical problem, or spek 3D aku asik berkabus je (aircond kuat kut, tapi pelek gile membe aku g 2 orang tu lepak je takde nak lap2 spek selang 10 minit cam aku) ..sebab memang tak rugi la untuk ditonton! aku highly recommend movie ni kat korang la! lol


urm, aku tanak spoil movie neh kat sini, tak fair la kat sesape yg plan nak nuntun movie ni pas dipromote ngan banggenye oleh aku,haha tapi aku nak cite sket gak laa, character yg paling aku suke gile nak mati ialah beliau ni la, err name die apekenamantah-nafski-something, lol

pistol nye ade due laras! aa takot x? takot x?? =D

oh well trust me! once you have watched this movie, you just cant helped but falling in love with this guy, seriously! =D
oh and tatau plak rupenye cite ni based on comic book and program radio kat amarika, and da banyak kali la diadaptasi jadik drama and tv show sume, sneak peek la sket kat jalan cite die : cite die neh pasal Britt Reid- seorang loser newspaper publisher yang kaye raye tapi bangang  tak berapa cerdik yang menyamar jadik seorang penjahat yang menentang kejahatan (interesting kan?? i know right) together ngan pakwe aku jay chou yang memegang watak sebagai Kato seorang genius aka weapon designer aka martial arts expert aka engineer segala bagai laa...so korang da bule agak la jalan cite die bekembang camne, dorang menentang kejahatan besame pastu akhirnye Kato jatuh cinta and kawin ngan aku..ok merapu! haha nak tau pe jadik tengok sendiri la ye, ei lelebih lak aku pomot, yg kaye tokey cinema bukan aku!

alright then, pens off.
5 Responses
  1. syamimi omar Says:

    tahniah sb BERJAYA habiskan byk duit!!!!


  2. Iman Says:

    time kaseh mimot....


  3. hahahaha...very2 enjoy this day....hehehe....akhirnya lilot, dh dpt buku tue...happy x??(versi ateero)...hehehe...nice bila hajat shbt tercapai...hehehe.....best giler tgok wyg ngn korg....love2 citer green hornet...berbaloi la RM20 aku...hehehe...papa john pn sedap...hehehehe......(^_^)


  4. lupe plak...tgok la citer Green Hornet nie...best n klaka....hehehe....berbaloi la tgok 3D...hehehehe...(first tyme tgok wyg 3D)....hehehe.....


  5. Iman Says:

    aik rab?? ko pown join pomot skali? haha naty org engat kite neh tali barut tokey wayang lak, hoh XD


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...