bila aku bermadah..berwadah..meludah..bermukah..erkkk!!

aaaa.... senget senget, memang senget...haha esok paper exam paling tragik, tapi di sini aku petang neh mengarang satu demi satu perkataan dalam blog yang kucintaik neh, ngengg la!! hakhak
tapi aah dulik hape! demi tuntutan jiwa dan emosi harakahku, aku perlu melunaskan perasaanku melalui tinta tinta taipan di belog ini, wahaha!

oke2, hari ni 10 februari 2011 bersamaan err err bulan ape tahun hijrah aa?? haha aku ignorant, aku tawu, tapi lebih baik kita lupakan dahulu masalah ni, sebab skang neh ape yang penting..kerjasame! oopss typo typo! ape yang cube aku nak sampaikan ialah, ape yang penting...esok last paper exam mid sem wehhhh!!! iye dowh! esok last! pasneh x derk g mid sem weh, sampai la bulan bape ntah taun depan, haha tak ke heaven wesss?? tak perlu lagi nak menjulingkan matew mengadap nota yang berkepuk kepuk! tak perlu lagi mengemis nescafe membe untuk memastikan mate teros terbukak di malam ari!! (walaupon realitinya efek yang aku dapat adalah terbalik, maken ngantokk kowt, aku rase cytochrome p450 aku neh bertindak secara reverse, daripada memetabolise caffeine die pakat p tukaq caffeine jadik ubat tidoq, uihhh tu yg makin dahsyat ngantokk kowt, haha!) tak perlu lagi memandang katil dan lappyku dengan rasa syahdu sebab terpaksa meninggalkan mereka demi nak mengadap nota! tak perlu lagi berayer liyor basi ngan nota! teett!!! haha kesimpulannya, tak de exam means aku ley revert balek life aku jadik normal! hoorayyy!! hepi2!! rase nak ankat ketiakk tinggi tinggi!!! waha!

uuu tiak nye tade bulu!!! oo waw!! XD

so, esok tak kesah la DUA paper pown, yg penting last wehh, haha.. aa aku dengo orang tanye paper ape sok? esok biochem ngan pengurusan makmal yuyunk ( err betol kan ade yg tanya tadi?? ke aku yg berhalusinasi???) biochem pagi, 8.30-10.30, petang plak PM 3.30-5.30..... 5.30-infinity = RONGGENG+ TIDO +MELAGHA HABISS HABISSANNNN....!!, oyeahhhhh


eh sape penah dengo lagu im coming home?? diddy yg nyanyi..bukan diddy alias oke! tapi diddy dirty money (err dulu aku engat diddy alias tu laki, warghahaha)
oh bagi yg tatau or baru 1st time dengo, lagu neh best woo, mari denga yok!! (bagi yg tenet laju laa, yg pakai jaring tu dengo kat fly fm sudehh lol!!)


4 Responses
  1. QasehQeen Says:

    lot,sabor ye...da thap kronik ko neh.haha..:P
    btw,gud luck k~!! ;D


  2. syamimi omar Says:

    hahahaha!!!!!!!!!!
    yeaaaaaaaaaaaaa esok last paper sampai la hjg thn ni bru jumpa blik midsem..


  3. yeah!!!!! last paper..i will wait for u...cepat la abis exam...huhuhu....


  4. Iman Says:

    haa!! kinot!mmg da kronik da neh! tnx beb!lol

    mimi : erkk final ade g kowt, wahaha

    ye rab! jap g mendeka la kite! wee


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...