life, as it goes

conclusion daripada meeting, ade dua tiga lapan issues yang perlu diresolve secepat mungkin. kene update perhubungan pasal pertukaran yuran dan due date maklum balas kehadiran, perlu mintak kerjasama uia dan usm untuk libatkan ajk dorang untuk certain tugas.mintak sumbangan setiap dekan, meeting dengan dr asmah esok kene mintak pendapat dr tentang beberapa perkara dan....



ow jangan risau, anda tak tersilap page, ini bukan blog discussion untuk program tertentu, tetapi ini adalah sebuah blog yang dibina oleh seorang maniac yang tak pandai bina ayat2 cinta best. hahaha. ape bende yang atas tadi tuh? ow itu adalah scribble bende2 yang bermaen dalam kepale otak aku yang perlu ditulis kat mane2 supaya nanti aku tak lupa. ahah, celik IT tak aku, catatkan personal tasks dalam blog, orang len bese pakai enpon tak pon PDA, ala tu da common sangat, buat macam aku la baru cool, bile aku da tua nanty cek balek pon stil ade agi, ahoi! =P (well, kecuali kalau google bancrupt and sume data pengguna didelete..err)

papepon, program konvensyen mahasiswa sains kesihatan ni dijangka berlangsung 19-20 mac 2011, tempat di kompleks tun abdullah salleh ukm bangi. so, kepada sesape student fskb yang rase nak menambah ilmu berguna dengan join konvensyen neh, boley la bagi name kat saye teros (err oke, apahal aku yang promot plak neh? haha)

anywayy, pejam celik da masuk bulan 3 plak, tak terasa langsung. yela, bile sebahagian besar mase kite abeskan dengan aktiviti tak berguna memang tak terasa masa tu berlalu, hihi...final exam lagi 5 minggu. revision? urm macam harem, haha. perlukan pressure? aku tak tau la camna nak motivate diri lagi,kene masok pressure cooker la kot baru bule sedar. assignment? makin buat makin banyak pulak yang tak setel lagi..adui.. student life bai..(kataku kepada diri) naty ko da keje merungut nak jadik student balek.. manusia la katekan, bile bende da takde baru nak tercari cari, baru tau nak hargai.. oke, aku ni ngape tetibe membebel kat sini??

by the wayy..baru-baru ni i've done a lot of thinking... well, regarding THAT thing. i think i should proceed with IT. my parents? urm well, they were against THAT idea before, and i have a feeling  they wont compromise with IT now too..
but i will try my best to convince them... let them know that i could take care of myself, and that sometimes, i dont need people to keep worrying about me all the times. so, urm, what is THAT thing?? =D well, if you could wait up for another 2 years,  i'll tell you about it then,(if God's will) heee~


-pens off-
2 Responses
  1. Lilott!!!!!...hehehe...aku doakan semoga apa yg ko hajati dan ingin capai akan tercapai..semoga Allah membantu setiap usahamu dlm memenuhi impianmu dan cita-citamu..insyaAllah, aamiin....u can do it...love u... (^_^)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...