kembali menjadi student!

laptop asik restart, arghhh adakah ini tanda2 bliau perlu diganti gan yg baru??mana nak cari sponsor derr? -.- aterooo!! tuka laptop jum, sob2..

anyway, semalam dan semalam dan semalamnya aku sempat pulang ke kampong halaman, tapi bukan untuk ketemu sama famili sendiri, tapi berprogram motivasi gan adeks2 kat sek men agama kerajaan johor kluang. siyesss best. siyesss rase tanak balek. siyessss sayang giler kat adek2 aku neh, sedey la gak sebab tak dapat nak bonding sangat gan mereka (tuntutan kerja di belakang tabir sebagai exco program, ahoii) tapi sumpa memang dapat rasa kasih sayang dorang kat kitorang. 

walopon banyak dugaan, kesedihan, kepayahan yang terjadik kat belakang, tapi bila tengok semangat dari adek2 ni memang buat kitorang jadik kuat, jadik semangat gile nak teruskan program. memang sejuk perut ibu2 yang mengandungkan anak2 yang baek cam mereka neh. walopon da form 4 and form 5, tapi sumenye denga cakap, hormat kitorang walopon beze umor xdela jaoh mane, sumpa beze gile gan aku time aku sekola dulu, hakhak, smakj memang rawksss la wa cakap ande!! lalala~






dari adik2..
secret recipe jew...=P









okeh!!!! opkim setel. komsis setel. plm pon setel!!! skang neh revert mode balek pada study, pada esemen, pada wat revision!! aku ade janji pada mak gan ayah gan along gan bang wan yang masih belom aku tunaikan lagiii!! oyeahhhhh, cmon dalila!!! positive thinking!! ---> 2 weeks are more than enufff! =D

hehe

2 Responses
  1. SMAKJian Form 4 and Form 5 2011 sgt3x best...love u all....hehehe...

    p/s: gmbr aku xde...sob3x...huhuhuhu


  2. Iman Says:

    ehh???? jap2 rab, ni aq maen upload je sebab nak cepat, hehe jap2 aq edit =) jgn sedey lalink


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...