aku tak pandai tulis entry best!!

err, haha aku nga ngantok gile neh jadi kene taip cepat-cepat (da ngantok tu tido jela, pe kejadah nak taip post lagy? urm jawabku : tak ley, nanty aku lupe ape aku nak cakap kalau x taip skang, and plus, eh sukahati melah la! melah punye belog bang!) (ok, errr -.- sape melah???!!)

terlebih dulu maap ku pohon sebab post neh mungkin depressed sket. ade baeknye anda tak payah bace sebab memang kompem tak de intisari yang begune, di samping membuang masa dan letrek laptop anda, bende ni juge berisiko untuk menyempitkan salur darah anda semua. jadi untuk kesihatan jantung anda better anda bawak cursor anda ni, aaa tarik tinggi-tinggi sampai atas kanan sana, aa ujung atas kanan taw, dan click X.  k, pandai anak umi..huhu

21/4/2011
hari ni aku tensen lagi. hari ni aku sedih lagi. hari ni cecair hangat itu mengalir lagi. bukan aku tak pernah sedih, bukan aku tak pernah tensen, bukan aku tak pernah menangis, selalu, (remaja la katekan, jiwa sensitip bai, ahoiii) cuma sebelum ni aku da berjanji pada diri takkan down disebabkan benda ni lagi.

dua tahun yang lepas perasaan ni mendera aku tiap masa. dua tahun yang lepas aku rase macam tak jadi orang. dua tahun yang lepas jiwa aku sakit, terhiris. rase kehilangan arah, rase macam useless gile, rase cam segala yang aku usahakan tak worth it. hahaa..before ni aku jarang cite mende ni kat sape2, along ngan mak je yang tau, (err la ni da ade belog rase nak cite kat sume orang plak?? hadoii )

ok, urm, intro je lebeh sudu dari kuah kari megi.. (tuka mood tetibe, hakhak,perghh aku ni memang xley tulis belog la! sukati jee tuka jalan cite, adeii) sebenanye aku just nak cakap yang aku down gile sebab virologgy hari ni!! urghhh (typical2..)

abes je jawab exam perghh macam2 perasaan melanda jiwe aku yg suci neh, rase cam tak bebaloi je aku stay up sampai kol bape pagi tadi, sob2.. sekali masok exam hall tak ley nak jawab gak, mcq die bai..perghh! senang cite kalau ko tak ulang2 bace nota tu due tige round memang suseh la nak jawab, nak tembak pon adeii, banyak sangat yg aku x sure, esei die?? humphhhhhh... lagi la tak terkate,,, da nak merekah da tengkorak aku tadi pike camne nak putar belit ayat kasi esei aku panjang. bile invigilator tu kate mase tamat je, bam! aku letak pen. geram geram (tau tak? lagu geram-geram, salu maen kat klasik nasional, kalau naek gan pak cik bas yg garang tu penah kot denga lagu neh, lirik die catchy weii, haha)

err oke sambung balek, geram ngan diri sendiri senanye,, oh urm, aku senanye penah janji kat diri, tak nak down sebab exam lagy, sebab nak down2 pon bukan bley wat apa ye tak? paper da antar kat lecturer, da nak mark, bukannye ko bley g bilik jap cek jawapan kat notes pastu g tukaq jawapan balek?? uihh kalau camtu satu malaysia ni ade phd kowt, huhu..

omo, btw, dua tahun yang lepas aku down gile sebab kat pasum dulu seme membe aku genius2, (bukan pandai, tapi genius oke, genius ni tak yah blaja pon bule skor, hohoii) ade photographic memory, pegi lecture tak yah salin notes bai, tak ke amazing gilos? jadi pokoknye, dulu aku nyares nak geget urat nadi aku sampai putos (analog je!! bukan aku bebetol nak wat! gile ko, x masok syurga wei!!) sebab dalam kelas aku time tu everytime exam 3/4 dapat 4 flat...kecuali aku. time tu memang kije aku meraung-raung tegolek-golek jela everytime dapat result. memang zaman tu aku terasa diri aku ni sungguh bangang dan tidak cerdas yang amat. hal ini lantas (err, tetibe ayat karangan) menyebabkan aku jadik tak konpiden untuk blaja, untuk jawab periksa, tuntas efek kat result tentunya, dan akhernya aku dapat result yg agak tak best time final yang betol2 final tu. (uu mengimbau sejarah lama balek~~)

jadi2 (huwarghhh) aku tak tau ape senanye motip aku menaip bende2 ni seme panjang2. niat asal nak buat post down yang sangat saiko, tapi akhernye jadi post yg memuhasabah diri sendiri. err......

tak nak pike la. tido g best!!!!! ZzzzzZZzZz!!!! (p/s : skrg jam menunjukkan pukul 11.37 am, waktu Malaysia, salam perantauan untuk jig dan capik di india, dengan ucapan, jum kite tido!!! kroohhh2!!)
6 Responses

  1. lalaala....aq rase ko mesti nak wat better lg kn? besela tue...aq pn ade nk mengamuk gak after jwb paper..aq rase lost glerglergler...last2 tdo je la...


  2. ape masalah ko ajak jantan tido ngan ko ni? BAHAHAAHAHAHAHAHAH


  3. Iman Says:

    aq ajak tido la! bukan ajak tido gan aku! perghhhh -.-


  4. Anonymous Says:

    tak apa lah no hal lag , ada jugak orang datang baca ok :)

    btw done follow you . teruskan menulis ok :)

    happy weekend !


  5. Iman Says:

    errr, haha, yayy blogger yg hebak cam aiman polo saye, weee~~ (di awang-awangan) ^^


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...