aku bengang!......dan bengong

"ko ni suke la wat aku bengang!! "  " ehh??? ko pehal?? tetibe je nak sound2, bajet aku kesah??"

" aku menyampah tau nengok muke ko!"   " aku lagi la nak muntah terberanak buasir sume nengok muke ko!"

" ko ni suke nyaketkan ati aku!!"      " sukati aku larr, da aku benci ko, hoh"

"ko memang da lame idup ke??"      " haah da lame, ape ade nyusahkan ko ke??? yg bagi makan mak aku!"

aku bengang........dengan ko! ye ko! haah koo, ko laarr....yg tengah bace blog neh skang neh...tapi tak mahu kumen!! wahahahahahahahahhhhhhh


errr motif?? aku nga busan, so rase cam nak update belog, tapi takde mende nak dibelogkan, dialog di atas tu adalah perbualan antara nota lecture gan aku, miaaahahahahaaaa (err)

p/s: aku lom gile lagiii,,, jgn antau aku masuk tempat org2 gile! tamau tamau (err aq berhalusinasi ade org kepung aku nak bwk masok van anto g rumah org gile)

aaa nama aku bile dieje tebalek jadik alilad ron. ali + lad + ron. ronald weasley? ronald mc donald? rona roni makaroni?? err..

aaa aku ade satu teke teki :

byk2 lubang, lubang ape yg rasenye hangat, nikmat dan nyaman??? (tuan siti sile jangan pike ke arah laen)

aaa dapat tak dapat tak??? eee tak dapat la tuh, haha, haa ape? aaa salah2, try agy try aggy, bule neh, hahaa haa dpt da??? eleh salah g, tape2 cecube g, jgn putos ase (errr hahaa, aku bukan gile!!!!)

oke laa, jwpn dieeee---->  LUbangun pagi2, tarek selimot pastu tido balek!

urm, babai...
4 Responses
  1. hahahahhaha...lilot!!!!!!....abenda yg ko merepek nie?..hehe..ni ko mesti bosan tahap gaban kn...hehehe...
    p/s: tyme2 nk dkat exam arr ko selalu@suka update blog ea... (same with me)...hehehe.


  2. iman Says:

    hahahahahahh haah aq busaaaannnn rab!!! nak study xley masok, lalala

    kan kan kan, time study week ni la kite baru rajen update, update yg bukan2 plak uw, wahahaha



  3. ..SuRaYa.. Says:

    haha..terasa habis.bangun pg,pstu trk selimut tdo balik.hehe.

    memng rsa nikmat n best!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...