say well itu indah..

jam ketika ini menunjukkan ke angka 6.50 pm. (jam laptop) bermakne aku hanye ade..err (amik kalkulator jap) kire-kire 13 jam lagi sebelom kene masok dewan periksa dan jawab paper virology. berdasarkan kelajuan sejam/satu nota yang aku prektikkan sekarang, aku dijangka akan menamatkan pembacaan lebeh kurang jam 5 pagi nanty ( tolak masa solat, kencing berak, buat nescafe, kunyah jajan, golek-golek atas katel, online, melalak lagu korea dan berangan pike pakwe mase depan). (oh and masa taip entry ini..)

jadi ye hadirin, keadaan ini aku alami kerana kedurjanaan diri aq suke memprocrastinatekan, or dalam bahase sanskritnye melengah-lengahkan keje. aku diberi mase 2 hari untuk mengulangkaji virology, tapi masa emas itu aku jahanamkan dengan aktiviti berunsur lagha seperti menuntun cerita korea yang terlalu best (god of study), mengonline, dan yg paleng tak patot-->> edit gambo dan tuka header! (seperti yg dapat ande saksikan di atas, lawo kan, kan, kan. err)

pokoknyee..aku telah mengabihkan masa sehari melakukan aktiviti2 dujane menyebabkan hari ini SEKALI LAGI aku ternganga dan menyesal, guling-guling tak tau nak buat hape bile ade lagi sekelepok nota virology yang aku belom bace. (sentoh pon blom!)

rase nak jotos (base jawe, google2) kepale sndiri pon hader, tapi tak ley, nanty saket, jadi sebaleknye aku mempunish diriku dengan care memakse diri ini melipat baju yang da due hari tebior atas katel tak belipat tu. urm bebaloi baloi bai..
sekian..


1 Response
  1. lilot...kita serupa...sob3x...huhuhu...ya Allah, permudahkanlah aku dan shbt2 dlm menjwb soalan viro pada esok pagi...
    taw x lot, aku baru sentuh 1 nota fungi..huwaaaa~~~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...