aku licik macam kancil

mak : kenapa la adik sekarang ni senyaaapp aje??

aku : eh?? senyap ape plak mak?

mak : senyap la, tak telepon tak ape, mak tak tau adek camne, ape cite sume, sehat ke tak sehat, senyaapp je

aku : ow, bukan tak nak telepon mamaaa, tapi kedit tak ade lorh, asal nak tepon je tak de kedit, hehe (ayat dujane, jgn tiru oke, bedosee, huhu)

mak : laa kenapa tak cakap? ni tak senyap je risau mak, kejap nanty mak meset no topap

aku : ehee, da takde kedit camne nak cecite? hahaa tenkiu mamiii i lebiu!

------> nah adek ni no topap 0963464207429860 (aa try la masuk kut2 bule lagik, kekeke)

p/s : errr kite idup ni kene pandai bermaen gan kate2, scholar jpa da kering, scholar pama ade lagikk, hihi tnx makkkk, saye sayang maaakkkkkkkk ketat2, da kije nanty saye janji akan balas jase mak ayah saye,muaxxxx


9 Responses
  1. QasehQeen Says:

    lot! leh gune lgik tak no code topup tuh??aku pon sengkek gler skunk nie..haha


  2. iman Says:

    ahoii!! haha try la tengok bule ark, lau x ley cube ko try prektikkan care licik aq neh kat mak ko lak, huahua


  3. mi2omar Says:

    bule lot.aku try...aku ubah 3 no kt depan n 2 no terakhir...cuba2 3-4 kali baru bole...=)


  4. QasehQeen Says:

    peh! buley erk mimi??nak try gak la..(keje giler)..huhu


  5. iman Says:

    adoiii!! kronik tahap dujane da korang neh..


  6. ak nak jugak.. minx mak ko top up kan bole?? hahahaha


  7. iman Says:

    aahh ko menantu durhake, mak aq tanak layan, wakaka


  8. mak ko syg ak dowh.. ko mna tau..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...