x dak mood!!!

malam ni aku rase tak dek mood gile-gile. nak buat ape keje pon sume malas. esaimen da la melambak-lambak, nak kene submit within nex week, tapi aku tak dek mood langsong nak buat ape-ape! arghh! gi mana ni??

last-last aku hangkut laptop bawak masok bilik, bukak pesbuk jap, pastu bace buku citer. confessions of a shopaholic. da lame sangat buku ni kat market, tapi aku tak nah beli sebab kedekut. hahaha, last-last aku beli gak, lapan hingget je bai! semalam aku ngan my big sis pigi merantau sampai serdang, kat maeps, coz kat situ ade pesta buku yang masyuk gile! buku sumer standard rm8, rm10, rm3, sape tak gile bai??? sape???

hahaha, aku perabeh seratus hingget lebeh gak la, rase heaven gile negok buku murah melambak! perghh mph popular semer boley bangkrap kot lau mende ni dorang wat slalu, hahaha

book lovers! terliyoq tak? hahaha

semalam pegi memang orang berpusu-pusu la kat dalam tu, every minute penuh. tapi tak berebut pon cam misae (mak shin chan) berebut baju murah, sebab buku die banyak gile! melonggok-longgok atas meja die! aku gan along spend dekat 5 jam gak kot dalam tu, last-last nilah hasilnya (tengok gambo atas)
seriously, memang rase puas gile! aku duduk-duduk kat meje tengok buku ni je pon bole rase hepi, belom bace lagi tu! hakhak

whew, anyway, cite harini, kitorang biomed ade hari interaksi. taun ni punye best la dorang buat. aku paling masyuk gan game pecah belon, kelaka nak mati, hahaha
plus, bile da together2 gan dak2 biomed sumer ni barula rase cam united sket. baru terase kekolonian kitorang ni. adeyai ade lagi setaon je nak hang around sesame, aku kene manfaatkan every moment yang ade bersame membe2 biomed kesayangan aku ni. tak mo carik musuh, nak hepi2 je sentiase. hihi ^^,

p/s : kenape aku rase aku da jadik makin pendiam ni?? hahaha apekah? ottoke?? wheyyy??? =D
4 Responses
  1. Unknown Says:

    jgn la jdik pdiam ..
    boring hdup ak nnt huhuhu


  2. Iman Says:

    hahaha! sbb ko xde la aq jadik camni, ngahaha


  3. kira ulat buku la ni sbb bnyk buku lam bilik??haha


  4. Iman Says:

    ulat?? haha bole la, tapi ni jenis ulat buku2 x bermanafaat, lol


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...