besok masok lab baru!!

tajuk da ceritakan segalanya! so aku rase tak perlu aku nak cite panjang lagi, hahaha!
tapi sebab aku ni suke menaip, terutamanya assignment (ahoiii!!!) makanya dengan gumbiranya akan aku elaborate lagi tajukku ini, weee!!
alkisahnya besok aku attach kat lab baru plak! kalau before ni 2 minggu kat lab histopath, bermula hari esok lab yang akan kitorang kucar-kacirkan plak adalah lab mikrobiologi! wohooo!
harapan suci aku semuga tak kan ade la staff yang kerek, karak, kara, kerang, and yang sewaktu dengannya. gua idop ni mau hepi hepi je bai, tak mo la tensen2, x gitu you ollzz?? awww

anyway tu cite esok, cite hari ni plak, ermmm,, hari ni kitorang gi shopping barang dapor je, jelajah sampai dalam pasar chow kit. ala-ala pengalaman ngeri gak la, sebab kiri kanan aku sume menatang idop. tengok kiri ikan meliang liok, sipot mengengsot ngengsot, tapi paling menakutkan bile aku toleh kanan sekejap, o mak kau! kepala lembu tengah tengok aku!! siap bole sengih-sengih lagi! hakhak, hadoii hadoii  nampak sangat tak nah gi pasar!

eee pasar cokit lagi menakutkan dari haunted house nyah!! seyes!!!

oke la nyah, mak nak siapkan esemen dulu! see ya!

nyam nyam, hahaha!
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...