hariku- (walaupon anda tak pernah kesah)

konichiwa!
arini da masok dua ari da aku berpuase dari meronggeng, alhamdulillah, napsu aku masih dapat dikawal setakat neh. semoga istiqamah =.= (err sebab harta dalam bank pon da makin susut macam berat si bibah, lol). semalam cuti raye diwali memang agenda aku duduk-duduk kat rumah je sepanjang hari. bangon pon da nak senja (hihi) so agak pointless pon kalau nak ke mana-mana selain ke kedai makan, hahaha!

tapi arini pulak aku adela keluar rumah gak. niat asal cume nak pegi fac pulang buku library, pastu pegi kedai dobi depan fac tu pos express, pastu beli makan then balek rumah tido. (tido tu memang event wajeb ea, haha). tapi disebabkan beberapa keadaan, aku terpaksa melencong pulak pegi HKL dan UO. (yang UO tu bukan terpaksa la, hehe)

pegi HKL pon sebab nak pos laju je pon. tapi yang aku tak tahan tu, ade ke patot pos opis tak dak jual sampul surat beso? name je pejabat pos, tapi kelengkapan nak pos surat tak derk? ni yang buat aku tetibe hangin kat samy vellu neh =.= *tetibe
setel sume keje kat pos opis (dekat sejam gak aku tersangkut kat HKL gare-gare nak mengepos neh) aku pom belalu la balek. perut time tu da kua irama ghazal untuk rabiah dah, so aku pon direct la teros menapak pegi chow kit nak gi beli makanan. entah camna tengah syok-syok jalan sensorang tuh tetibe aku ternampak plak plastik UO yang dijinjit oleh sorang mak cik berbaju kurung kedah yang aku memang tak pernah kenal. and dan dan tu la baru aku teringat, o mak kau sabun cuci baju aku da tinggal serdak je. kalau tak beli sekarang bile lagi aku nak pegi beli ye dak? pikirku sendirian. oleh tu, disebabkan plastik UO mak cik nila, aku akhirnye membuat keputusan untuk shoping gak sabun basuh, and ended up membeli beberapa barang keperluan lain gak (yang memang tidak perlu langsung, oh! no!). j*****m anda mak cik! =.=

okeh, at last, misi pon da setel untuk arini, da bole pegi beli makan, pikirku lepas tu. bile abes je baya, aku pon keluar la dari tempat kaunter dengan bersemangatnye, yela, nak g makan kan, tapi  errkk =.=
tetibe ujan lebat la plop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



p/s : laen kali nak beli sabun kene bawak membe, berat woo angkat sensorang!
p/s/s : UO durjane sebab tak derk jual sabun Daia! cis!
6 Responses
  1. Unknown Says:

    uo miskin siot!!!..
    hahahaha


  2. Iman Says:

    kan kan??!! megi sedap pon xderk! hamtaro sungguh~~


  3. pergh!!!!!!! berat sgt ke aku????...hahaha
    len kali bawa aku g uo..leh tlg ko angkat sabun ko yg berat tue??..tp apasal ko beli sabun besar gedabak??..nk gne smpi final year ke dik??..hahahahaha


  4. Iman Says:

    haha! aq ckp berat ang susut kan,hahaha
    aq bli utk ko gune gak bibah oii (walhal =p)
    weh!!! orlando bloom ajak aq g date,
    ape gune ang de belog tp x pernah ngapdate??!!
    haktuihh


  5. hahaha..a'ah..aku bce balik rupe nye makin susut plak..aku suke!!,,mak aku pn kata aku dh kurus...hahahahahah....pergh!! pas nie xyah arr aku beli sabun cuci ag..yahoo!!!...
    weh!! nickhun ajak aku g date la,
    aku dah update la!!! hahahaha


  6. Iman Says:

    hahahahaha!!!!!!!
    nickhun main2 kan ko je ni,
    aq nak g bace ni!!! hakhak


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...