masuk kandang lembu mengemoo?? erkk

pegi kandang lembu berpoyer-poyer,
assalamualaikum sumer!

cewahhh, saje nak test skill pantun lak, ingat tuan siti mastazliha jeke yang pandai berpantun?gua pon reti gak beb, hikhik. 
anyway, pe cer ngan kandang lembu neh? mesti korang sume da eksaited gile tak sabau tunggu aku cite kan? (pure-pure perasan ade orang minat bace belog aku) disebabkan aku tak nak wat korang tertunggu-tunggu lagi (aku da start berhalusinasi) so aku citer la sekarang oke, suke tak suke tak?? hihi (sengih2 perasan cam kerang da kene kopek).

alkisahnyerrr, semalam aku dibawak jenjalan pigi kandang lembu....korang mesti kate, elee kandang lembu je pon, tu pon citer cam nak havoc macam pigi melbourne je (err knape melbourne?? =.=) tapi aku kesah ape kan? da aku nak citer, sukati aku larr (arghh asal cakap melayu dalam belog mesti melalut-lalut. oh! noo! bak kate kak pah, (syarifah amani)-" i sound stupid when i speak in malay." ewww jadah!!) so ape syoknye pigi kandang lembu neh? aku da desperate sangat ke nak carik calun bawak pigi kursus kawen esok sampai da tahap nak bekenalan gan mamalia pemakan rumpot neh?? monologku sendirian. eh tidak-tidak, jawab diriku yang tidak bermonolog, sesungguhnye aku pergi ke sana atas tujuan pembelajaran semata-mata. AAAPEE?? ko pigi berguru dengan lembu?? ilmu ape yang ko dapat? selain makan rumput, kuakan susu, produce taik, dan mengawan?? tanya diriku yang, yang, err aku pon da lupe yang mane satu, arghh!! jawabku yang lagi satu, eh tidak-tidak, aku kesana untuk menyaksikan cara pengambilan darah lembu untuk dijadikan medium plat agar untuk kegunaan makmal mikrobiologi di ppukm. ***bapak skema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dush dush!

jawab diriku dan korang beramai-ramai : ohhhhhhhhhhh..... 
aku : =.=

so, itula citernyer, datang sane memancitkan bas je, tak de buat ape pon, haha. tapi semalam memang best kowt. tebus balek la semua ketakbestan yang aku lalui sepanjang 2 minggu nan lalu ni. naek bas tido, sampai sane jerit2 ayu tengok lembu kene semelih, bergambo selang selangkah, naek bas tido lagik, berenti jap makan kfc, bergambo lagi selang sepenyuap, naek bas tido, gelak-gelak, amik kuiz, gelak-gelak lagi, pastu balek. tak ke heaven belajo camni bai?? weee~~~~

p/s : gambo nanti-nanti aku upload. tengah tunggu delivery dari McD (Mas punye Camera yang aku buat macam harta Dirik sendirik, woha!! =D)

pitca terbaru aku untuk tatapan orang yang da merindu, woha!!!
p/s : yg paling belakang tu la mas, ohoii!


2 Responses
  1. Unknown Says:

    ohh ak tiada di situ..hahahha


  2. Iman Says:

    kau ade....dalam atiku, hikhik <3


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...