saturday's rant

hidup tak boleh nak puaskan hati semua orang
kadang kita harap sangat orang lain boleh paham keadaan kita, masalah kita..
tapi hati ni organ dalaman, orang luar tak boleh nak nampak, nak  tahu perasaan kita..
well unless they open you up during autopsy..

dah penat jaga hati orang lain..
lepas ni apa orang nak fikir lantak pi lah

nak ignore aku, nak ditch aku, nak unfriend aku, tak nak tengok muka aku..
be it.

malas nak kisah dah.


@hassychan. aku pun nak jadi kanak-kanak balik. =.= adult life are so troublesome.


3 Responses
  1. hassy chan Says:

    jom jd knk2 smula.. ahahaha...
    just be urself.. jga hti sdri dlu tau.. luv u dearrr.... *puihhhhh jiwang karat..


  2. Iman Says:

    hahaha mishhh uuuuu

    and i hate bradford for creating such ridiculous method!! puihhhh


  3. hassy chan Says:

    and i hate zlatkis for creating cholesterol method!! stupid method ever!!!! arghhhhh... ridiculous!!!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...