pape lahh

orang kata diam-diam ubi berisi. tapi kalau diam dok bermenung semata pon tak dak pekdah gak kan.

aku ni boleh dikategorikan sebagai pendiam gak. pendiam, berat mulut, tak suka cakap; call me anything as you wish. tapi diam aku tak bermaksud aku setuju. diam aku tak bermaksud aku tak de opinion aku sendiri. jangan ingat aku diam aku menurut je semua yang orang suruh. pernah tak terpiker yang mungkin aku diam sebab nak elakkan perang nuklear tercetus?

kita ni hidup kena pikir perasaan orang. jangan main balun je. kau piker ko sorang je betol? kalau macam tu kenapa kau tak jadi perdana menteri je? orang lain pon ade hati. aku ni ade hati. kalau aku je kene jaga hati orang tapi orang lain tak pernah kesah pasal hati aku camne? kau rase fair ke?

lebih baik ko diam je. berkata-kata tapi menyakitkan hati semua orang pon nak buat pe. pesanan penaja untuk diri sendiri gak.

mood : tak dak mood =.=
5 Responses
  1. syamimi omar Says:

    wauu~ kenapa ni lolot??
    aku ke??
    sori lolot...
    btw thanks lolot sb pinjamkan aku bahu ko masa kt taman cendana..
    nanti bole pinjam bahu lg lolot??
    skrg ak dah xde bahu nk pinjam.bahu kp je yang ada..sob..sob..T_T


  2. iman Says:

    errr bukan kamu lahh mimi, bukan sape2 pon, saje je nak luahkan bende dah lama pendam, *hormonngahtakstabil haha
    anytime sayang, bahu aq sentiase terbuka untuk kamu *campelekbunyiknye =p


  3. sbr wei..
    kdg2 diam lebih baek.. bkn sbb mengaku kalah tp sebab enggan berbalah hehehe..


  4. iman Says:

    *pengsan* ni ayat ko ke weh??? pelamakkkkk da cam ayat ahli palsapah siyutttt, super like!!hahahahaha
    btw thanks dearr,, hihiii


  5. setuju!!!!! hehehe...
    Jangan Tawarkan Sesuatu Ketika Gembira, Jangan Cakap Sesuatu Ketika Marah ....(^_^)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...