crazeyhh hap det

teka-teki : benda apa yang bila kita malas memang malas betol nak buat, tapi bila tengah rajin jadi rajin gile nak buat?
jawapan : update belog ^^

kalau tengah malas memang berbulan-bulan la terbior bersawang bersarang tikus semua, tapi bila da rajen sehari sampai pat lima nam kali nak update. err macam sekarang. hahaha

aku tengah tensen lah, tak de idea nak buat assignment camne. da lah aku nga berangin ngan layout baru neh. nak expand column post ni dari tadi tak pas-pas. ade je yang slack, gambo kene tutup lah, sidebar senget ke kanan sangat la, hadoiyai memey menguji keserakahan napsu amareka aku sunggoh. huhu

by the way tadi tengok bola semi final malaysia lawan myanmar. alhamdulillah mesia menang, walaupon aku ternganga and terblurr and terkesima kejap sebab yang golkan tu FAKri. (jahat kan aku? haha) entahla dari dulu memang aku da terjaki dengan dia ni, sebab aku rase die maen macam hape-hape je. (macam aku pandai main sangatttt!!!!!). tapi bile tilek balik memang tak patot la aq nak jaki-jaki gan die neh, walhal mat tu tak de buat ape dosa pon kat aku. ntah pape la. hoh hoh. mintak maap la fakri, aku akan belajo untuk menyukai kaw lepas neh oke, hihi, tapi kaw kene janji jangan pedajal game lepas ni macam yang ko buat kat game-game yang dulu, taw taw =D hahaha

okeh balek ke permasalahan assignment, untuk makluman 3/4 dari assignment ni kene siap by jumat next week, tapi aku satu hapa pon tak buat lagi. tak derk guideline lah, aku serius tak derk idea camna mahu continue dari tajuk assignment yang aku dah siap taip. uwwwaaaa di masa-masa ini betapa aku rindu mahu balik ke sisi ibunda dan ayahanda terchenta di rumah, menghidu bantal busuk di katil nan empuk, makan minum sambil baring-baring, tengok game bola dengan mak, bace paper dengan ayah, menjengkelkan along dgn abang wan dgn lawak tak jadiku, ohhh rindunya dengan suma ini! huwwaaaa~~~


*mahubuatsuratberentibelajabalekkampungbolehh? sumpah fedap dengan semua kat sini yaw! ohhh


5 Responses
  1. Unknown Says:

    lot, jom pi kawen!!!!hahahahaha


  2. Iman Says:

    jommmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    errrrr tapi bukan dengan kaw kan???
    ><


  3. syamimi omar Says:

    lolot! aku pon malas nk wat esaimen..aku cuma igt nak blik umah jerk..hahahaha..
    btw, klu blik umah dpt tgok mak ayah rasa mcm semangat ckit nk wat esaimen kan??? ke sebaliknya..hahah


  4. hahaha..sy pon nak blek umah bleh lot?..kan best kalo xde assignment, kita x fikir nk balek umah sgt..x fikir nak berhenti blaja..kan3x..tp kalo xde assignment, bukan bljr la namanya..hehehe..so, aja aja fighti!!! we can do it!!! (walhal aku pn xde mood nk wat sume n fikir nk balek je...huhuhu)
    p/s: naseb ade korang yg sentiasa menemani aku..kalo aku sorg2, konfem aku dah melalak menanges nk balek...hahahaha


  5. syamimi omar Says:

    hahaha..kesian rab..aku faham rab..klu kami ni pon dah rasa nk blik apatah lg rab..lg la jauh kan..sabar rab


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...