gila bola

haha, orang kalau da fanatik, gila meroyan, camni la jadinya. derr, aku pon minat bola gak, walopon off side aku tatau tapi minat tetap minat. tapi minat aku takder la sampai nak bakar bendera nogori orang dey. tak bertamadun lagi tak melambangkan keremajaan, eh kedewasaan. hadoii tindakan macam ni la yang sebenarnya mendorong penghasilan  ramai arsonist2 kejam di negara kita. (pernah ade ke?? hurmm)


Penyokong Tidak Bertamadun

tak cukup ngan El-Nino depa-depa ni nak tambah panas lagi cuaca sekarang ni ngan bakar bendera negeri orang. kesian tuan, tu negeri beliau taw, isk2 (walaupon aku yakin dia takderk perasaan langsong pasal bende ni, cuz all that she cares about is her minho and du***ge) cukup-cukup la, biar jela orang seberang laut sana je yang bakar bendera campak taik ni, tak kan kite pon nak polo ye dak? dari polo kejadah jahanam ni better g polo belog haku, lagy elok, kan, kan, kan,warghaha

pikir-pikirkan dan selamat beramal, adiossaa
4 Responses
  1. syamimi omar Says:

    yeaaaaaaaaaaa dah bole kumen..
    aku bakor patung ko bule lot??
    amenda nama dia, girafah kan??? =p


  2. Iman Says:

    yahooo!! weee!
    name ye bobo, tnx mimot! ko la org pertama yg acknowledge bliau ni zirafah! yg laen sume ingat lembu!! cit!


  3. syamimi omar Says:

    dah ko bgtaw..
    mula2 tengok aku ingat bobo ni sejenis makhluk bernama monyet! =p


  4. Iman Says:

    arghhh ko lagi rabun dari mereka yg laen ghupenyer! eeee!
    lembu, kura2, munyet, ape lg pasni? platipus??? hukhuk


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...