third time's a charm..

woot woot~
we're already on the third week of the 2nd sem. and this is what i could conclude :

1. Another class with Pak Kas, another sem full with dirty jokes
ok, like seriously. memang laa aku ni agak direct and open bila becakap pasal "benda2-u-know-what" ni ngan memembe, malah kadang2 aku boleh jadik lebih tak tau malu dari membe aku tuan (which is well known for her loose tongue when it comes to that) tapi. alahaiiii aku tak penah la plak tepike nak go deeper, u know what i mean? haha its true pak kas is a real genius, but sometimes (most of the time, actually) memang aku tak leh nak terima la lawak 80sx beliau neh. terlalu lalu la radikal wa cakap luu. and even lawak beliau yang tak 80 sx pon sampai skang aku tak leh nak paham. so, aku memang seriously tak TAU ape yang wat membe2 aku gelak cam hape bile pak kas "buat lawak" . hah, which surprises me, because all this time aku ingat level lawak aku ngan si sazwana and rabiatul adawiyah nie same! so, so, really, something wrong ngan aku ke diorang? ha? ha?

2. When anatomy is not in the list of the subject i have to take this year, i thought my nightmare was over, but..
hell yeah. i never thought i'll be having another dreaded class this sem, but as the saying goes, sometimes your at the top, and sometimes your at the bottom. but this time around, i really feel like i was in a mulut harimau. urghh yeah, dalam hati aku aku panggil beliau ni harimau. tatau la kenapa, sebab harimau garang kowt. tapi really, the first thing yang came across my mind after seeing him was harimau. uuuu
(ok2 post kali ni bukan nak mengutuk lecturer2 aku, tapi aku menceritakan ape yg aku rase semate-mate je, sila jgn pike negatif pasal saye ye, saye still budak baek, yang kadang2 suka rebel je, hihi)
ok sambung. urm aku ni jenis yang agak susah kot nak tido dalam kelas (yeyeo!!). even kalau ngantok tahap dewa pon besenye aku bule control je. tapi bile dalam kelas beliau ni, even aku tak ngantok pon otomatik bule jadi ngantok. sebab suasana yg takde bunyik satu, pastu pasal suara bliau yg agak mendodoi ni pon punce die gak, selaen tu frequency kerdipan mata aku pon aku tepakse kurangkan time klas ni, takot oo bliau ingat aku tdo kang tak pepasal aku kene baham. aaa tak suke la kelas camneh, sob3...


3. Mimi makin comel?
err err aku pike lapan ploh kali before taip neh, tapi tape la, lau tak member sendrik puji sape agi nak kan? kan?
realitinya, mimi selama ni memang kepoh. and bising. and kadang2 annoying sket laa (tapi aku tetap sayang ko) tapi baru2 ni dari annoying aku rase act die ni sebenanye kiut. wahahahahhhhh awww geli plak.
aku cakap je aku tak suke ko panggel lolot tu mi, tapi senanye dalam atiku berbunga bunga, ngaaa sebab name tu cam cumel la, hahaha..
back to the point, selame ni bukan ko tak kiut mi, tapi maybe sebab aku tanah amek pusing pasal ko, then baru2 ni ntah cane tetibe ko muncul dlm idup aku (xley bla,haha) , so sbb tu kowt aku ase camtu, btw maapkan aku sbb tak bape nak menyedari kewujudan ko sebelom neh, kakaka
p/s : senanye neh saje je ni, kunun nak ucap time kaseh kat ko la sbb pomot blog aq, terpulang la ko nak caye yg kat atas2 ni or tak, aku tak kesah pon,miahahaha


4. ape orang sanggup buat bile da takde duwet..
yay! dengan banggenye aku nak bitau JPA TAK MASOK-MASOK LAGI. ye!! hah pade sesape kakitangan JPA yang bace mende ni (hekeleh bajet ade, ingat blog ko neh utusan.com.my?!!) silalah rase malu oke! kerna sebab anda kegiatan jenayah dan tak bermoral maken meningkat di sekeliling aku ni!
antaranya : mengemis makanan orang laen! dah jadi semacam trend untuk sesetengah orang, bila pagi2 je or petang2 je nampak ade membe laen (even yang tak rapat pon) menjinjing sebuah plastik merah berisi polistrin berisi makanan, mule la nak bising," ooii si polan, aku nampak makanan wess" huhu begitu la tak tau malunye, sampai aer milo si polan tersebut pon menjadi mangsa kebuasan sesetengah orang ini juga. dan si polan pon kembali ke tempatnya dengan wajah pilu akibat pemerasan ugut yang berlaku ini. jadi hadirin, bila tak de duwet, manusia jadi gila. dan bila mereka gila, mereka sanggop buat ape sahaja untuk melampiaskan kegilaan itu. jangan biarkan anak-anak anda menjadi mangsa. oleh itu, silalah dan tolonglahhh bank in JPA cepaaatttttt....!!!!! wooooo makkkkk...!!! sob3..

5. banyak sangat program disertai buat kite rase nak bakar kolej
nie aq sorang je kowt rase. sumpah bile da stressed gile rase nak bakar something je. tapi conscience aku mengatakan jangan kerna ia boleh mengundang musibah pada banyak orang. jadik instead dari bakar benda aku pon pg baka (badan pengurusan akademik kat tingkat 2) n mengurat abang hensem kat situ. lol



SEKIAN.
5 Responses
  1. hahahaha...xbleh bla yg first tu...aku ketawa sbb wana ketawa....n kdg2 ketawa sbb lawak p.k x menjadi ...opss.....hehehe...tp ade sstgh lawak p.k tu aku fhm la...hahahahaha....aku rasa thp ko ngn wana sme, aku je wat2 same level ngn korg....hahahahaha.....by the way, i love u lot....aku doakn semoga ko n shbt2 aku serta diri aku tabah dlm menghadapi segala cbrn...i really love u and all my friend... (^_^)...


  2. Iman Says:

    "aku ketawa sbb wana ketawa...."
    aku da agak da! hahah


  3. TQ~~~ KO BARU LUAHKN APE YG TERPENDAM D HATI KU~~ HAHAHAHA...


  4. syamimi omar Says:

    lolot!!!!!!!!!!!!
    syg ko~~~~~~~~~~~~~
    aku tepaksa membaca sbyk 80 kali
    '3.mimi makin comel?'

    hahaha


  5. Iman Says:

    err rase cam nk tarik balik la, hahaha


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...