karangan bahasa malaysia

huarghh...ngantok gile.
aku rase aku tido cukop je, bukan takat cukop lagi, terlebih-lebih adela, tapi still ngantok agi.. huh tapi naseb baek gak la, ngantok tahap gaban pon takat neh aku maseh bole bertahan agi time lecture. err cube bayangkan lau aku terlelap dalam kelas dr fawwaz. mau kene halau trang tang tang kowt.


dr fawwaz tu sape plak? err err beliau tu adelah seorang lecturer. hahaha
lecturer yang agak garang gak, macam harimau. tapi beliau ni bukan harimau. beliau manusia. manusia yang garang. macam harimau. hahaha

maap ye aku bukan nak mengutuk jauh lagi mencarut, ini hanyalah sekadar monolog dalaman semate mate

jadi jadi jadi...aaa amende yang aku nak cite kali ni? boring plak la hai asek wat post skema je (skema ke? boring lebih tepat) tapi nak wat post yang cemana agi? aku ni bukannya terer sangat wat ayat ayat gempak and best cam orang laen, aku hanyalah insan biasa yang comel dan baek hati, dan suke menulung orang laen, sob3..


anyway, JPA still belom masok lagi, dan itu membuatkan aku sangat depressed. sekarang neh nak makan pon bercatu ko tau nyah, kalau zaman aku kaya dulu ayam tu jadik laok wajeb, skunk neh dapat hirop bau ayam pon da rase heaven gilew. kalau zaman aku kaya dulu breakfast gan butterscotch, skunk neh aku mengemis roti expired member jew. kalau zaman aku kaya dulu ari2 telan mentos, skunk neh aku kemam gule paser je nak bagi hilang high (ok, unsur khurafat di situ ye, haha)
tapi betol laa, merana betol idop jpa x masok lagi ni, nak meronggeng pon tak ley, so ujung minggu terkepam dalam bilik je la, biol la ukm ni, bnyak masalah, kredit hour la, lmbat setelkan hal jpa la, macam2 aaa, eee susah ati tau nyah! tak kuase dah nak pike! huh


ooh ooh and bola menang wesss!! perghh bangge nak mampos aku jadik rakyat mesia. memang hebat tak ingat ah players mesia neh. and salute gile gak ngan k rajagobal, sebab da cipta era baru bolasepak mesia (ni ayat kosmo ni) tadi sume paper kowt aku bace, berita harian, sinar, kosmo, time kaseh kat wanot ntah sape2 punye paper die cilok. lu hebat la derr!!

urmm nak cite pasal bola aku bukan ade pengetahuan sgt psl menatang neh, sokong memang sokong tapi aku off side pon tatau, kalau rule bola jaring tu terer la gak aku sket2,walopon sukan ni yang paleng aku benci. macam sengal je la bola jaring ni, sikit2 da preeet, tensen aku, x ley lebih tiga langkah la, alahaiii (cakap cam aku rajen sgt besukan, last aq lawan sukan bebetol 18 taon lepas kowt, err err aa?)

anywayyy, hidop sensorang lam bilik single kat ktsn neh memang membosankan. jadik aku nasehatkan pade sesape yg becadang nak idop kat sini supaya rentikan jela niat tu. g masok uni laen la. xde pekdah masok sini. buang duet rakyat je. hahahahahahahhahahahahahahahahahaha


p/s : sume2 ni bukan aku yg tulis tau . tapi jelmaan aku. my evil twin. and yeah. die gila.
4 Responses
  1. hahahahahahha,,,,byk isi ko pnye karangan nie...ngantok + dr fawwaz + sal JPA x masuk2 lg + Bola!!!mantap team malaysia..K Rajagobal!!! + promote kat org xyah masuk ukm = isi karangan bhs melayu Lilot selaku panitia bahasa...hehehehehe.... (guru bhs aku nie...rujukan beb..google bak kata wana..hehehe)....


  2. musti bangga cikgu bahasa melayu ko...


  3. Iman Says:

    eaa musti! tatabahasa sume lengkap neh, hakhak


  4. syamimi omar Says:

    sbgai guru sandaran,ak bg ko 5,30o/0o0o.=p


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...