alicesick XD

haha, mimi cite pasal homesick, aku pon nak join gak masuk mode desperado neh, ngaa
nak cite sikit pasal satu penyakit tak de ubat neh, hehe, kalau homesick aku bule balek rumah, tade hal punye, tapi tapi urm urm ape nak buat kalau aku mengalami sindrom down alicesick?? hahaha, penyakit ni laen sikit peel die, ubat die susah nak carik, kalau nak baik kena pegi penang, jaoh oo.. jpa da la ta masok2 agi..

lagi satu, penyakit ni spesel sket, sebab cume aku sorang je yang bule mengalaminya, err sebab aku tak dilahirkan dengan immunity terhadap penyakit ni..bile die da menyerang tu, urf memang aku tak jadi orang la, haha simptom2 die temasoklah gile meroyan, merengek mintak perhatian...em em and...rindu! hee

tapi dengan kemajuan era teknologi, ICT dan maklumat zaman sekarang, akhirnya aku da temui cara untuk kurangkan (bukan atasi) simptom2 nye, yaitu dengan cara menjampi melalui mesej dan email! erkk camana aku buat tu? haa lu pike la sndiri

usm --> ukm : " aku setiap masa harap aku x penah kuor pasum ;-( sbr jela, hu3 kalo ko ada kt cni, msti aku blh gelak hri2. mana ada, ko pun akn pujuk aku gak kala ku ksdhn"

alice, time kaseh sebab sentiase ade di sini setiap kali saye perlukan awak! (poyo =P) haha tadi aku cakap aku dedicate lagu tanpa sixth sense kat ko! ko da denga blom? jom kite denga same2, ngeh2..

p/s : cut the crap about my beloved negeri already! we're 1 MALAYSIA la!!!!!
p/s/s : ala ade je rombongan g ukm, ko je yg malas nk join pape, jgn jadik kere sumbang la dey! nati ter x syok kat ko dah
p/s/s/s: love ya miss ya love ya miss ya like orang gilakkk  =D



31 Responses
  1. hahaha...lawak2!!!...alice tu sape???...hehehe....nk juga la sick2...hehehe...lilot baru bgon...hahaahaha


  2. Iman Says:

    hahaha, err err, alice tu adelah sejenes kueh, ngaahahaha
    haah rab, adui tobat tanak tido pas maghrib da, mimpi bukan2 ooo =O


  3. kueh???!!! hahaha...pndi la ko..hehe...sape suruh tido pas maghrib, kn dh mimpi bukan2...hehehe...ceh, bajet mcm aku x prnh tido pas maghrib....hahahaha..mimoi ape lot???..hehe


  4. Iman Says:

    hehe..
    ntah aq pon x ingat mimpi ape, yg pentg ngeri aa, uuu seriau smpai skunk


  5. zahlia Says:

    woi, nape quote msg aku satu2?!!! malu la!!!


  6. zahlia Says:

    pergh, 1 malaysia 2 x apply kat negeri :P


  7. Iman Says:

    finally!!!
    mane ade satu2, aq amek satu je kan, hahahaha bapak lembap gle ko kumen, name je student IT, huh


  8. zahlia Says:

    satu2 prkataan la! kuang hasam, kitorang mane ade diajar care2 untuk post comment dgn laju kat blog :P


  9. Iman Says:

    berambus la gan negeri ko! haha satu ari nanti johor akan jadik ibu negara mesia! time tu baru ko nk nyesal x sudeh XD


  10. zahlia Says:

    argh, aku trharu dn malu at the same time..name aku dlm blog org, bkn sng prkara itu trjadi, huk3


  11. Iman Says:

    haha, yeke? ape gune usm jadik apex? apek lebih tepat kowt, miaaahahaha


  12. Iman Says:

    hahaha, bagos2, teharu gile kan kan kan
    aq memg handal bab neh XD


  13. zahlia Says:

    mimpi la johor nk jd ibu negara...ko blh bygkn x menara johor dn menara brkembar johor? pelik kan2? kl is the best!


  14. Iman Says:

    haahahaha
    ala setakat menare x heran la, time johor jadik capital sume rumah rakyat joho pown setinggi kl tower kebanggaan ko tuh,huh


  15. zahlia Says:

    ceh, kutuk wilayah aku tggl xpe lagi, brani ko kutuk uni aku!!! thats it, i'm going to ukm n burn u alive, ha3


  16. zahlia Says:

    ceh, aku pon nk buat blog dn buat slot sume pasal ko, biar ko lg trharu, ngeh3


  17. Iman Says:

    haahaahahaaa
    ala da xley bwk gurau la ko neh, xley gurau masok surau la
    bestnye la klau ko bule btol2 g ukm, even aq mati terbakar pon kire worth it la dpt jumpe ko balek
    -amcm, syahdu arkk? wakakaka


  18. Iman Says:

    iye??? buat la, hahaha x sabau aq nak bace wess


  19. zahlia Says:

    yeke? ha3 aku cume penah lalu dpn upm je, aku xtau lgsg ktne ukm tuh..mcmmane? hu3


  20. zahlia Says:

    ahaha, mlgnye aku x mampu buat blog, fb pon aku x trjaga, ni kan blog, huk3


  21. zahlia Says:

    wei, pehal nk gune verification ni, mls la!!!


  22. Iman Says:

    adehh wat malu rakyat kl la ko, hakhak
    aq nye kampus kat depan chow kit nyah, sebela IMR, bukan dulu aq da btau ke? sob3...


  23. Iman Says:

    ntah pe gune senanye fb ko tuh? hahaha wat mnyemak sistem je, kuikui


  24. Iman Says:

    kene aa verified lu, ne tau ko nk spam page aku neh ke
    budak IT kan, blaja kat uni apek
    ngaaahahaha


  25. zahlia Says:

    yeke ko dh bgtau? chow kit? IMR 2 apekebende lak?


  26. zahlia Says:

    wek, saje je aku nk tmbhkan bil rakyat malaysia yg gune fb :P


  27. zahlia Says:

    sprti yg aku katakan, aku x bljr mende2 nih, ape faedah aku dpt dgn spam ko? muahahaha


  28. Iman Says:

    hahaha, adeii RASEETHA VANI!! sile tikam saye! ade budak kl tatau IMR tu menatang hape!!!


  29. Iman Says:

    mane tau, hati ko kan busuk, dpt faedah ke x blakang kira, hahaha
    we




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...