hari ni hari khames...

urm... back pain and head ache's attacking!! adoyaiii....akitnyeww..

huhu..anyway dekat kol doblas tadi baru aq abes meeting..
record uww meeting 4 ari straight..najib pon x ley lawan...
tula ngadew ngadew sangat dulu nak masok bnyak2, aa  nengok skang baru ko tau cane rasenye, kataku kepadaku diriku sendiri...huhu..

pastu dari 2 ari lepas kowt aq x abes2 menaep surat, tulang belakang aq da nek rapuh da asek ngadap laptop jew..
adeshhh, kurang kalsiumkah aq?
kurang tak tepat kowt, aku rase aq mengalami ketiadaan kalsium dalam tubuh sebab lemak da memenuhi segenap ruang aq mane penah minum susu...!!
last aq minum time baby lu aahh, ( haah ye aq exaggerate) susu fresh cap gantung, hoho.. (censored ke? lantak laa)
skang neh nmpak susu jew aq da loye, apetah lagi nak menjejakkan nye ke dalam anak tekak ku..langkah tahi lalat aku dulu aa..

bestnye mengarot kat sini, orang tak paham pon ape aku kesah, lalalalala~~

urm, urm by the way, setelah diperkenankan oleh duli2 yang maha mulia raja raja,
maka dengan ini aku mengisytiharkan, bahawasanye...

JPA dijangka akan masuk dengan selamatnyew lam akaun aku pada ari esok!!!
 bersamaan 24 disember 2011 masihi..
yeehooooo.....!!!!!!
akhernya ade reason untuk aq rase gumbira!!!! yiba andre andre..!!
duet je ke yg bule wat aq hepi?? err err hahaha aaa ini yg kite x tawu...

adioss~
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...