datin maimon

anak itik kena liwat,
homaigod aku update lagi ntah buang tebiat hape ntah rajen sangat!

hallo.. aku tak tau aku da terjangkit virus hape sampai dua tiga kucing berlari ni asek sebok nak ngapdate belog je. kuantiti normal biase aku update sekali sebulan je kot. sekarang ni sehari sampai dua kali. peh perbezaannye umpama sekangkang kera vs sekangkang otromen. tapi baguslaa kan, at least nampak la sket sumbangan aku pada negara ni. *jangan tanye aku ape hubung kait antara keduanya kerna aku sendiri tidak mengerti, kuang kuang kuang*

tapi betol la, aku ade menyumbang pape ke pade negare ni? setakat ni aku rase aku cuma ade menyumbang-kan suare melalak dengan lagu linkin park tetiap petang bila tak de orang kat rumah aku ingat tak de sape dengar sedangkan hakikatnye jiran jiran sebelah sume boleh dengar pastu bila aku lalu depan dorang sume senyum senyum mintak tendangan kuda kepang alamak malunya la aii!! *aku taip entry stail mak aku main SMS-takde koma noktah bagai, lol* erkk itu jela sumbangan aku serasenye. jadi kesimpulannya aku ni idup cume mengabehkan duit  cukai rakyat je la kan ghupenye, bak kate lisa surihani. homaigod!

tapi at least la aku mengabehkan duwet pembayor cukai pon aku kire belajo besungguh-sungguh gak ape (walopon time nak exam je) compared to certain orang yang ternyate terang-terang menyalahgunekan wang rakyat termasok la wang mak bapak pak cik makcik mak lang mak nong laki mak nong pak usu pak penakan pak pak siku lipak (eh??) aku.
oh yeke?? durjana mana yang melakukan onar seperti ini der?? haa biar saye jawab. saya putar halimmm!! maka halim pon berputar-putar la macam roda basikal fixie berputar bila orang main wheelie (err??)

okeh aku serius balek (pernah serius ke??) golongan macam mane yang mengabehkan rete mak bapak aku neh. berikut merupakan antara ciri-ciri mereka :

1. pegi holiday kat obersea atas alasan buat lawatan kehormat tapi sebenanye amik kesempatan nak shoping bende-bende buatan designer yang satu barang harga dia boleh buat sekolahkan 100 orang budak miskin and barang macam yang die beli tu aku bole jumpe kat petaling street senang-senang je dapat 3 RM10.

2. guna duwet cukai rakyat anjurkan minggu pesen ala-ala islam katenye, tapi model dok peraga baju terbukak terdedah aurat tak pakai tudung bagai. ohoii malaysia da jadik perancis. bonjour madame, ahah

3. labur duwet buat rambut kat TNB. kenapa TNB? err sebab kat sana karen sampai bejuta-juta voltan, so anytime je bole directkan ke rambut nak bagi rambut kembang sket macam kene panah petir.  muhahaa

oh mintak aku dijauhkan dari menjadik golongan seperti ini. jika kite bermasalah nak menghapuskan menatang yang tidak dikehendaki, seperti biase, panggillah, Datin Maimon~! *background music Ghostbusters*


*adios
2 Responses
  1. ..SuRaYa.. Says:

    eh, saya pun tukang habiskan duit cukai rakyat. dapat duit, terus berpoya2. lagi seminggu nak exam, baru konon2nya study sambil main fb. haha.

    vote lah Malaysia ada reaktor. nanti boleh buat rambut guna elektrik yang dijana menggunakan reaktor nuklear. tak habis arang batu, fosil, ombak, angin,solar bla2..

    apa2 pun.. tahniah2!!


  2. Iman Says:

    hahahaa, tak remaje namanye kalau idop x berpoye-poye gan wang cukai rakyat *arghh tikam tikamm

    woha! haah la kan, bape banyak sumber alam boleh jimat cenggitu, syabas enspektor sahab!! hekhek


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...