bowl sheet?

huwargh. wargh. hah. hohoiii.

tatau nak wat intro apa. so bole tak kalau aku taip intro je.
intro. intro. intro. intro. hahahahaha!!!

errr, okeh, sesungguhnya pengalaman 3 taun berbelog sememangnya tak bole langsung nak dijadikan kayu pengukur dalam menentukan tahap kebestan anda mengarang entry ok. papepon, kalau anda-anda masih tak loye lagi nak membace tulisan ni dijemput untuk scroll terus ke bawah dan bawah dan bawah lagi la ye. kalau baek ati saye janji akan buat entry pendek je kali ni. kalau tak pendek pon maybe lebih kurang longjong dari biase la kot?? erkk.

oke, ari ni da masok hari kedua da aku start second semester punye class. one word to describe it : HELL.
oh well, maybe agak hyperbola di situ, tapi serius bile menengok jadual rase macam nak pitam je atas riba abang Khen Ng. packed gile kowttt, pastu kelas HARI-HARI, diulangi, HARI-HARI, aku tak puas ati, nak ulang lagi, HARI-HARI okey start pukol 8 am and end at 5 pm. aku ulang lagi, HARI-HARI. for the whole semester. *sori kalau ade yang rase macam nak tempeleng molot haku laju-laju, tapi dulik aah, kehkeh

adoyaii sumpah mak kalau tau jadi lagu ni adik tak tolak rombongan meminang dari aaron aziz time cuti aritu. kalau jadik bini aaron adik tak payah belaja pon bole da. keje adik bukakkan stokin abang aaron pastu main ngan anak kuceng je. pastu bile malam abang aaron balek adik bole main dengan abang aaron plak. erkkk!!!

errr lepas tu attachment kat ppukm plak start next week. penat sehhh, tak sanggup da badan 6 pack-lemak-berkelepet-terlebeh-lebeh aku ni nak lumba lari stail rebut bola ragbi kat padang ngan 76 lagi makhluk yang terer begusti time kejar bas, pastu dalam bas behimpet lagii, ngan ktiak sume bawu bachen,, jalan jem lagii, kalau malang sket tak dapat seat, bila bas emergency brake sebab ade tupai lintas nak ngantar surat bagi gilpren ye satu bas yang berdiri tu terbuat wave dance berirama, kalau malang tahap jurus marang kerapu petala kelapan tercium lagi ngan ktiak orang depan, hadoii hadoii tak penat pulak derr cenggitu, PM Najeb punye schedule pon tak der stres meres cenggini tau. tahu! ohhoo~~~

doakan aku tak syahid sesak napas kene himpet dalam bas. seperti yang dijanji maneskan, entry kali ni pendek je. *sangat la pulakkk*. oleh itu, dengan banggenye aku berenti menaep skarang! lolololololololll (stail Kang Gary panggel clone2 die) oke errr, tata!!!
2 Responses
  1. Unknown Says:

    hahaha...
    riba khen eng empuk...
    woii!!! aaron aziz aku punye la.. pencurik!!!


  2. Iman Says:

    kesah hape haku? kihkihkih
    aaron aziz tu rakyat punye tahu!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...