penunggu

ku on power laptop, menunggu ia boot (sempat guling-guling 8 kali atas couch) bila ia sudah on, ku klik pada ikon modemku, bila ikon sudah pop-out, aku klik untuk connect ke internet. ku menunggu beberapa saat, dan akhirnya kuu berjaya. walaupun bacaan statistik menunjukkan data yang keluar masuk sungguh cepat bagaikan kura-kura merangkak, namun ku tabahkan hati jua...membuka beberapa tab..berulang kali menekan reload, selepas beberapa ketika...akhirnya berjaya juga aku load page ini...

tapi alangkah jengkelnya..setelah segala-galanya yang terpaksa aku alami sekejap tadi..................................

..aku takde idea pula mahu berbelog tentang apa. 

-sekian-

p/s : aku bosan.
2 Responses
  1. Unknown Says:

    adoi derrr...
    xkn xd update..
    lma kot xdgr citer ko hahahaha


  2. Iman Says:

    haaa ko rindu aq eh??? ahahaha
    da menganggor ni mls gle nak belog2, aq lg suke carik pasal gan akak aq, g pon tenet slow la derr, lmbt gle nk upload pic, t sok2 aq update betol la, haha, ko tgu je eh wahai pengomen setiaku! muaxxxx

    p/s : aku rindu ko!!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...