my # 1 nemesis

" adik, customer mana?"
" tanya aku buat ape, g la tanye customer tu dorang kat mane" jawabku dengan penuh rasa kejengkelan.........
...dalam ati.

" adik, sudah siap kemas ka? buat cepat sikit okay"
" kalau nak cepat siap tolong la!" jawabku dengan beraninya...........................................
selepas beliau pergi.

" adik, customer!"
"ye, ye" sambil memutarkan bebola mataku dengan wajah penuh meluat...............................................
di belakang beliau.

" adik, buangkan sampah ni"
" ok" .......selepas tu mencampakkan sampah tersebut dengan penuh kekuatan sampai dua kali tong sampah terbalik.

encik menjengkelkan, a.k.a MR YEOH, saye x suke anda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anda menjengkelkan saye ke tahap paling maksimum! anda sangat annoying, sangat buat hati saye sakit bile anda ade! dah lah anda suroh orang panggil anda MR. YEOH! hello??? anda ni cikgu BI saye ke?? haa? haa?

bile saye bebual dua tiga patah dengan membe kerja anda datang dengan lagak cikgu disiplin bawak rotan. 
" adik you nak keje ke nak bebual??" " you pegi kemas seluar tu, asingkan ikut pattern" 
" what the.. semalam saye baru kemas la!! " protesku.....seperti biase hanye dalam ati. 

seperti biase jugak saye hanye menurut tanpa bantahan, memandangkan anda tu encik supervisor, kuase anda besar macam ketua kampong. sebagai pekerja yang konon beretika, saye sentiase patuh.

tapi jangan ingat saye akan terus berdiam diri. pantang keturunan tajuddin tak melawan (ye?) . tengok la nanty..satu ari nanty...saye akan balas pembulian yang anda lakukan pada saye ini....juga terhadap rakan2 saye yg lain...hari itu akan tiba juga...tapi sebelum itu akan saye pastikan dahulu..





....yg gaji da selamat saye amik....huh

8 Responses
  1. hak3.. kim slm kt mr yeoh ye hahaha


  2. iman Says:

    die kaper, hahaa


  3. Miss Dayu Says:

    terbaik dila!muahahahahaha....pastikan anda keje samapi 30 hb..and dlm mase 1-7hb sllu la mintak cuti ok!


  4. iman Says:

    bernas gle cadangan tu!! akan saye prektikkan nanty!! tenkiu mak, aww


  5. mi2omar Says:

    lolottttttt..anda pasti KAYA!
    sila belanja..aku tuntut..
    pasni aku tolong ko g buli mr.yeoh..
    erk?? tiba2 tringin nk minum teh bunga yeo's..haha


  6. iman Says:

    amende ko ngarot mimot????? hahahaha


  7. mi2omar Says:

    belanja aku teh yeo's!


  8. btol ko nie memarahi nyer pon~~~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...