awaken

kebelakangan ni rasa sangat iman dah makin merudum dan merudum :'( Allahuakbar malunya aku kepada Engkau Ya Rabb..

aku mungkir lagi dengan janjiku..aku berpaling lagi dari perjanjian aku dengan Engkau..

Allahu akbar, kurniakan aku dengan petunjuk dan hidayah yang tidak putus-putus..

bawa aku hampir kepada-Mu..

aku ingin meletakkan Engkau lebih daripada segala-galanya..

aku ingin hati ini, lidah ini, pancaindera ini, tidak lekang daripada mengingati-Mu, daripada terus menyebut nama-Mu..

lindungi aku daripada tujahan hawa nafsu dan pujuk rayu Syaitan..

takutkan aku dengan azab siksa neraka-Mu dan Hari Pembalasan..

ingatkan aku tentang mati..

Tuhan, jangan Kau palingkan hati ini setelah Kau berikan hidayah..

bawa aku hampir kepada-Mu..
bawa aku hampir kepada-Mu Ya Allah :'(


3 Responses
  1. Unknown Says:

    adkah ak yg slh sorg yg mjauhkan ko dr Allah??? hrp2 x.. sobsobsob T__T


  2. Iman Says:

    Astaghfirullah, x lah hassy-chan :) instead, you're one of the most wonderful gift Allah had ever given me :')cannot thank Him enough for giving me you ^^,


  3. Unknown Says:

    wahhhhhh... blushing!!!!! heeeeeee
    tq lololololottttttttt


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...