makan selipar jepun aku

oke. selame ni aku ingat kak limah yang jaga kaunter reception kat pejabat bendahari ukm kl je yang menjengkelkan. rupanya wujud orang yang lebih menyakitkan lagi selain beliau. amboi mat kalau nak emo-emo jangan kerja jual ikan la. better u jadi pulis trafik ke gembala kambing ke tak pon duda beranak lapan ke takdela menyakitkan hati orang lain. tak gittew tak gittew??

lojik ke lojik ke kene sumpah seranah bila masuk kedai kau nak beli barang? cool la mat, tak mati pon ikan kau takat ketuk-ketuk sikit akuarium tu.  over oke~~~ sumpah kesian kat future wife ko. ape malang dapat laki kepala panas macam bontot kuali atas api (oke merepek)

*aku tak tau ape kene ngan sume manusia kat kg baru malam ni, sume peel macam durjana, ( ke ni karma?? sebab aku pon da memang durjana, errk) huhhh =.=*

3 Responses
  1. lek lot..lek lot....biarkan mereka bermaharajalela ari nie...yang penting kita bahagia sbb ade nickhun dan channie...hahahhaa...


  2. hassy chan Says:

    i hate u...
    ak pun nk emo hahaha


  3. iman Says:

    kan kan!! pe tah masalah ye, hadoii =.=

    hassy chan: wae oppa wae??!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...