napsu!!

arghh dunia ni memang banyak godaan! pandang kiri pandang kanan semua benda buat aku teringin. kalau benda murah seploh ringget bole dapat lima takpe, ni harge sebijik je da bejuta bejuta lemon, tak cam sengsara lak batin aku! huh!

# pegi lecture hall tengok orang pakai i-pad (memula aku ingat kalkulator besor) aku teringin nak ade bende same,



#jalan-jalan kat jalan raya nampak kete lamborghini yang convertible tahap bole bukak tutup bumbung ikot sukati die plak aku jadik terlior nak beli kete same (walopon aku takde lesen lagi)



#order nasik kat anuar seafood tengok waiter die bawak ikan besor siap ade api nyale-nyale bawah die memwatkan ayer lior aku tak henti-henti meleleh!

aku pon x sure ni menatang hape, google2 x jumpe bende yg aku nmpak semalam

#pastu balek bilik pulak kiri kanan aku makhluk maen angry bird dalam experia ngan samsung galaxy! ea cakap sket, sape yang tak tersiksa bai??! huwaaaa...

















p/s : napsu ku harakah, eh serakah. huhuu
8 Responses
  1. Sabar ye cyg...pasti akan dapat juga tue..percaya lah..malah ko akan dpt lebih hebat dari apa yg ko impikan skrg...hehehe


  2. This comment has been removed by the author.

  3. Iman Says:

    ahahaha, gaye ko ckp cam aq ni kesian sgt je! bibah!!!!



  4. syamimi omar Says:

    aku menanti entry tebaru ko lolot!
    sape harus dipersalahkan??! =p


  5. Iman Says:

    salahkan intenet yg cam kure-kure sampai aq malas nk update pape! ngahaha!


  6. berangan tkpe. jangan kite bertuhankan napsu


    :)


  7. Unknown Says:

    ak bnci tgk org ad ipad sbb ak pn nak!!!!!!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...