aq sehelai nota..

namaku nota, aku dibuat dari kertas, badanku bersalut dakwat printer, kadang-kadang hitam, kadang-kadang kelabu.
sebelum exam badanku putih bersih, baru bersinar-sinar
ketika exam pon badanku bersih lagi, tiada cacat celanye
5 jam sebelum exam badanku renyuk, kadang-kadang bersalut kuah megi dan air kopi
jika nasibku kurang baik air lior basi pule yang menyalutiku

walaupon hidupku begini, tapi aku tetap gembira,
kerana aku x perlu masok dewan jawab periksa,
tak seperti tuan ku yang bernama dalila
warghahahaha

p/s : aku da gila. sekian
3 Responses
  1. xpe lot...tggl 2 je lagi..aku pn dh separoh giler dh nie....ntah pape je aku wat...huhu... say to your heart, "InsyaAllah, all is well"...hehehe...(^_^)


  2. ~(^..^)~ Says:

    lps ni krts ko xkn ejk ko lg hahaha.. kta da mrdka lot!!!


  3. Iman Says:

    ye has!!! merdeka itu kite!!! yiehaa!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...