bolayan

alkisah di sebuah kaunter ppsp..

aku : salam cik ##. saya nak bagi borang order bahan kimia baru. err sebab kena tambah parameter baru

cik ## : oo k2. sapa ya ppsp kamu?

aku : puan ##. dengar cerita dia tak sihat cuti seminggu ye cik. nak tanya la jadi kami ni macam mana? ada ppsp lain yang gantikan puan ## ke? sebab minggu ni saya ingat nak order barang.

cik ## : yang tu saya tak tau (angkat bahu). kitorang yang lain ni pon sumenye busy. so memang tak boleh nak buat apa la.

aku : diam sentap

cik ## : (sedar telah memwatkan aku diam sentap) bukan tak tau, tapi memang tak boleh buat apa. sebab dia cuti sakit.

aku : (demi memelihara keamanan sejagat) oh kalau camtu takpelah cik ##. time kasehh yee.


O_o concern. even if it doesnt concerns you, try to at least give a decent answer. even if you dont care, act like you care. this is all soft skills. pffttt
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...