lusa exam woi!

aku bosan, bosan! pada dirimu, aku benci, benci, pada dirimu! aku sudah tidak percaya pada-mu lagi..
ohh aku bosan sekarang ni, otak pon dah berakar serabut berurat selari, nota Biostatistik yang mempunyai ukur lilit hampir menyamai pinggang aku dah malas aku nak highlight kan lagi, aku belek tekan touch touch phone terjumpa lah pula dengan banyak gambor sendiri perasan comel yang kiut miut ni. oleh itu marilah kita tengok gambor sahaje, yabeda bedol!

gambor dari balkoni rumah, cun kan wok, muhaha

KL time langit clear, bebas dari jerebu..

suka gila ngan gambor ni, menyerlahkan daya artistik terpendam yang aku miliki, lalala

hehehe

erkk tutti fruitty satu!

gambo before balik bercuti

hahaha, malu guwerrr ;P

ni pokok orchid kesayangan mak caye..

kecik-kecik da menggatal! humfs!

 and..Sekian!

p/s : terase sangat noob and syok sendiri and bajet tak ingat pulak upload gambo-gambo ni, tapi ahh biorlah, bukannye ade orang pon yang bace belog tak laku neh, muhaha

2 Responses
  1. sedih plak aku tgok gmbr kita sebelum nak balik tue...rindu!!!.. x sanggup nak berpisah buat sementara waktu mggu dpn... *smbil dgr music beautiful music dari lappy ko buat aku lagi sedey*

    will miss u syg... <3


  2. Iman Says:

    bibahhh, uwwaaaaaa ;(


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...